Opinie klientów

5.0/5
Dziękujemy za opinie!

Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić , czy towar nie uległ uszkodzeniu .

Jeżeli towar został uszkodzony należy spisać protokół reklamacyjny na blankiecie firmy przewozowej . Blankiet posiada kurier . Protokól reklamacyjny należy podpisać w obecności kuriera. Uszkodzenia powstałe podczas transportu wykryte po wyjściu kuriera nie będą uznane.

Jeśli towar okaże się  niezgodny z zamówieniem należy niezwłocznie powiadomić Sprzedającego.

Do wad technicznych są zaliczane :

a/ rozmiar nie zgodny z zamówieniem

b/ kadr nie zgodny z zamówieniem

c/ druk na podłożu nie zgodny z zamówieniem

Do wad technicznych nie są zaliczane różnice kolorów , z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez różne monitory, różne przeglądarki .

Celem złożenia reklamacji skontaktuj się z nami biuro@twoje-fototapety.pl


Twoje-Fototapety czat z konsultantem Napisz do nas... Wyślij